Usein kysytyt kysymykset

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
Asiakaspalveluun voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@fameclub.fi
En pääsekään tapahtumaan, voinko peruuttaa lipun?
Lipuilla ei ole peruutusoikeutta.
Onko lipuilla palautusoikeus
Lipuilla ei ole palautusoikeutta.
Onko tilaukseni onnistunut? Veloitus näkyy tililtäni, mutta en ole saanut sähköpostia tilauksestani.
Tarkasta roskapostikansiosi ja että olet kirjoittanut sähköpostin oikein. Joissain tapauksissa myös maksun käsittelyssä saattaa kestää ja järjestelmä ei ole saanut vahvistusta maksunvälittäjältä. Jos et saa sähköpostia 24 tunnin sisällä tilauksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Milloin asiakaspalvelu on auki?
Asiakaspalvelulla ei ole erillisiä aukioloaikoja, mutta vastaamme sähköposteihin normaalien työaikojen puitteissa.
Lipuissa on toisen henkilön nimi, pääsenkö silti tapahtumaan?
Lippuihin tulostuu aina ostajan nimi, eikä se vaikuta siihen, kuka lippua voi käyttää.
Mistä löydän lippuni?
Liput on lähetetty tilauksen yhteydessä tilaus vaiheessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Jos olet tilausvaiheessa ollut kirjautuneena sisään voit tarkastella ja ladata omia lippujasi profiilisivulta.
Miten saan ALV-erittelyn kuitin tilauksestani?
Voit pyytää erillistä ALV-erittelyä asiakaspalvelusta.
Miten varmistun lipun aitoudesta?
Mikäli liput on ostettu Votu Oy:n verkkokaupasta niin ne ovat aitoja. Jälleenmyydyistä lipuista emme ota vastuuta, emmekä ole velvollisia niitä oikeaksi todistamaan.
Mitä teen, jos olen kadottanut lippuni?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro tilaustunniste, numero ja sähköposti jota tilauksen tekemiseen on käytetty.
Mitä teen jos kirjoitin sähköpostiosoitteeni väärin?
Jos et ollut kirjautuneena sisään ostosta tehdessä, voit pyytää asiakaspalvelua vaihtamaan tilauksen sähköpostiosoitteen kertomalla tilauksen tunniste, numero ja vanha- ja uusi sähköpostiosoite.